دکتر کامبیز بهشید

پوست و مو

لیزر موهای زائد

از زمان تولید و گسترش روز افزون تکنولوژی پزشکی درجهت از بین بردن موهای زاید مسیله درد بیمار در حین انجام کار دستگاه و بعد از ان بزرگترین معضل مورد بحث و بررسی این رشته بوده است.

تا اینکه برای اولین بار دستگاه لیزری با تکنولوژی جدید به بازار عرضه شد.در این دستگاه جدید از تکنولوژی استفاده شد که توانایی شکستن اشعه را به اشعه های با زمان کوتاهتر و پشت سر هم فراهم میکند .

یعنی به اصطلاح اشعه را خورد میکند و این سبب میشود که نه تنها بیمار درددکمتری حس کند که سرعت کار را نیز افزایش میدهد.

این تکنولوژی در هندپیس SHR تعبیه گردید

دستگاه موجود در مرکز ما دستگاه E,light با هند پیس SHR است که توانایی بالایی برای ازبین بردن موهای زاید را دارا بوده و در عین حال کمترین (و گاها فاقد) درد را برای فرد استفاده کننده به همراه خواهد داشت.

گذشته از این سرعت بالای عملکرد دستگاه در مواردی که سطح وسیعی مثل پاها ،تنه و یا تمام بدن مورد انجام است سبب شده که رضایت بیشتر بیماران را به همراه داشته باشد.

بطور خلاصهElight SHR یعنی سرعت و پاسخ خوب در بیدردی

آدرس مطب : اصفهان خیابان آمادگاه ساختمان آژند طبقه همکف جنب داروخانه ایرانیان

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
صفحه اصلیبیوگرافیمطالب و مقالاتسوالات پزشکیخدمات مطببرنامه هفتگیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرگالری تصاویر بیمارانلیزر موهای زائد